Jeugdkamp tennis&padel
Vandaag - 14:26
Het is alweer voorbij...maar wat hebben we ervan genoten!
Zaterdag 20 juni werd het kamp om 14.00 uur geopend met een reeks aan waterspelletjes, want met 33 graden was afkoelen prioriteit nummer 1. Daarna volgde een heel programma met activiteiten zoals een minitoernooi tennis en padel, lasergamen, barbecue en een officiële pubquiz met prijzen. Uiteraard gemixt met de WK voetbalwedstrijd van die avond :)
We sloten de dag af met een eindspel en de kinderen die bleven slapen gingen de tentjes in. Helaas ook de tentjes weer uit en naar huis midden in de nacht vanwege het onweer, maar het was de poging waard! Zondag 21 juni begon dag 2 van het kamp om 10 uur, met een ouder en kind toernooi. Een prachtige opkomst en iedereen heeft, ook weer ondanks de warmte, super sportief en met veel plezier op de baan gestaan. 5 tennisbanen en 2 padelbanen vol met ouders/verzorgers/familie en kinderen, wat een ontzettend leuk gezicht! De winnaars waren:
Dani & Arno - padel
Femke & André - tennis groen
Daan & Marjolein - tennis geel
We kijken nu al uit naar het kamp van volgend jaar!
Speciale dank aan:
Elke, André, Marjolein, Gerben voor de begeleiding bij het kamp!
Brenda, Elke, Ronald en Marjolein voor het uitlenen van de tentjes!
En de Veluwse Poort voor de perfecte organisatie!
Nieuwscategorieën